This blog has moved to: www.studio-paars.nl

November 19, 2008

* Eerste...

->I'm moving my blog; the new location of this post is: Studio Paars - First
->Mijn blog verhuist; de nieuwe locatie van deze post is: Studio Paars - Eerste


======================================================

In mijn eerste bericht kan ik natuurlijk niet anders dan laten zien waarmee het allemaal begonnen is.
Het is dan misschien niet mijn eerste brouwsel, maar wel het eerste waar ik nog een foto van heb, en waarmee de kutselkriebels begonnen zijn: deze das. Ik heb hem gebreid van restjes breigaren die ik had gekregen, in een boordsteek (2 r. 2 av.). Ik heb geen idee wat voor soorten garen erin zitten, ik heb ze alleen een beetje op dikte bij elkaargezocht.
Jaaaaaren heb ik erover gedaan! Maar uiteindelijk is ie af, en wordt met plezier gedragen door degene voor wie hij bedoeld was :)


No comments:

Post a Comment