This blog has moved to: www.studio-paars.nl

March 11, 2009

* Felt & fabric Mushrooms


I'm moving my blog; the new location of this post is: Studio Paars - Felt & fabric Toadstools

Mijn blog verhuist; de nieuwe locatie van deze post is: Studio Paars - Paddenstoeltjes van stof en vilt

======================================================

UPDATE: check here for the tutorial!


UPDATE: klik hier voor de tutorial!

Oei wat heb ik alweer een tijd niets gemeld hier!
Maar snel weer proberen goed te maken :)

Dit zijn een paar paddestoeltjes die ik afgelopen herfst heb gemaakt. Ze stonden erg leuk op de seizoenstafel, tussen mijn mooie oranje pompoen en de kastanjes van mijn zoontje.
Ze zijn super simpel te maken; als ik wat meer tijd heb zal ik eens een beschrijving maken.




No comments:

Post a Comment