This blog has moved to: www.studio-paars.nl

June 14, 2010

De buit van deze week

Ik heb afgelopen week mezelf nogal verwend! Allereerst kocht ik deze tas bij AH. Ik had hem al eerder gezien en vond hem zo leuk! En een handig maatje ook :)


Toen kwam ik bij de Digros deze schaaltjes tegen. Ook al zo leuk! Dus heb ik er twee (verschillende) gekocht. Ze waren ook niet duur.


Vervolgens kwam mijn allereerste swap binnen! Joepie! Ik had met Kimminita een stukje van deze stof geruild voor dit:


Vrijdag bij de Kringloop een leuke tas gevonden. Ik wilde hem wat gaan oppimpen, maar vind hem achteraf eigenlijk zo ook wel erg leuk. Dus ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen.


En ook nog 3 broekjes voor de baby voor een euro:


En dannnnnnn... last but not least! Zondag was de Stoffenbeurs in Den Haag! Ik heb me heel netjes gedragen en alleen deze lapjes gekocht voor de patchworkdeken die ik voor de oudste ga maken:



En dan alleen voor mezelf om mee te freubelen een stukje tafelzeil:


Ennnnn dan alleen nog een lief stofje wat ik gewoon moest hebben:


En oh ja ook nog een handvol geweldige bandjes:


Ik kan weer aan de slag! Wiehie!

5 comments:

  1. Ik zeg: Da's een goeie week geweest! ;)

    ReplyDelete
  2. Hee wat leuk allemaal. Het stofje met de appeltjes heb ik ook, ben ik nog steeds weg van. Ik maakte er o.a. een tas van!! zie http://tinyurl.com/2whr3d6
    Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken!!

    ReplyDelete
  3. Oeh die tas is leuk zeg! Daar zal je swappartner blij mee zijn geweest!

    ReplyDelete
  4. Lekker hé, al die mooie dingetjes kopen!!!
    Mooi spul. ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke spulletjes allemaal!!!! Een geweldige week ;-) Ben ook benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen!!

    ReplyDelete