This blog has moved to: www.studio-paars.nl

November 14, 2010

Het was even stil hier...

...maar ik ben er weer.
Ik wil niet in al te veel details treden maar heel in het kort ben ik sinds een paar weken bezig met iets waarmee ik aan mezelf aan het werken ben. Iets wat al jaren sleept en waar het hard nodig van is dat ik er iets mee doe. Maar verandering is moeilijk en gaat gepaard met allerlei onverwachte reacties en emoties waar ik af en toe van schrik en al helemaal niet op zit te wachten.
Zo was ook mijn blog iets waar mijn hoofd even helemaal niet naar stond.
Gelukkig heb ik wel, naast de onverwachte emoties, ook enorme uitbarstingen van creativiteit (het lijkt soms wel haast therapeutisch). Dus zodra ik mezelf ertoe kan brengen foto's te maken (hehe) heb ik wel het 1 en ander om aan jullie te laten zien!
Dus sorry voor de afwezigheid, en alvast sorry voor de toekomst (want het zal vast wel vaker gaan gebeuren) maar ik ben er wel en kom ook wel weer terug!

It's been a bit quiet here, but I'm back (for now). Lately I've been working through some issues, on which I don't want to go into too much detail but there's a lot of unexpected emotions going on. So my blog is one of the things that got a bit neglected. Sorry about that :)

Hier alvast een voorproefje: na jaren (vrijwel) niet aan mijn kralenhobby te zijn toegekomen (omdat ik gewoon teveel hobby's heb en omdat ik al elke dag in de kralen zit vanwege mijn webshop) heb ik eindelijk weer eens iets moois kunnen maken (vind ik dan he).
Het is een armband van ametist nuggets, onyx en zoetwaterparel schijfjes en sterling zilveren tusenkraaltjes, slot en afwerking.
Niet te koop want het was een opdrachtje, maar het liefst zou ik de hele dag dit soort sieraden maken met dit soort mooie materialen...

I did experience a lot of outbursts of craftiness though, of which this is one: a bracelet made from amethyst nuggets, onyx and freshwater pearl discs and sterling silver spacers, clasp and findings.
It was a comission so it's not for sale, but if I could I would love to work with beautiful materials like these everyday.


armband by het groene kamertje
armband, a photo by het groene kamertje on Flickr.

Wat vind je ervan?

What do you think?

4 comments:

  1. Heel veel sterkte!
    Ga maar fijn veel moois maken, dat is therapeutisch heel verantwoord :)!

    ReplyDelete
  2. Goed om aan jezelf te werken....maar heftig zo te lezen! Zet 'em op! Mooi armbandje!!

    ReplyDelete
  3. Sieraden maken is ook echt mijn "ding".Als ik daar mee bezig ben vergeet ik alles en iedereen om me heen...Dus een goed idee om dit weer eens op te pakken!

    ReplyDelete